Tattoo Båten

Alexandra tvingade med mig på tattoo kryssning :) Det var faktiskt riktigt roligt, min första kryssning :)
Dock så var det som vilken utekväll som helst, bara det att man befann sig på en båt och alla människor tittar snett på en för att man ser normal ut ;) Men jag lyckades smälta in rätt bra efter att Alex fixat en schysst rockabillyfrilla och jag satte på mig lite nitar :P
Jag är fortfarande tattoo virgin iaf någon undrar :P Dock så bestämde jag mig för att jag ska försöka mig på att töja mina öron igen, hade lite för bråttom sist, så nu ska jag ta det jättelugnt :)

Nu är jag hemma och Daisy fick följa med mig hem direkt efter kryssningen, Martin är på kryssning nu, han kommer hem runt 5 tiden skulle jag tro.
Daisy och jag har tagit en timmes promenad i solen, härligt! Dock så försökte jag mig på att gå på isen, ser så härligt ut med all öppen yta och det var massa folk på isen, men när vi var tio meter ut så spricker isen framför mig så vi skyndar oss tillbaka till land :P Läskigt var det :P

Nu ska jag röja lite här hemma, djuren tar det lugnt. Daisy har somnat i soffan och Atlas ligger på bordet och solar :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0