Skåne

Nu har vi kommit hem igen från skåne, vi hade supertrevligt tillsammans med Kristoffer och Linnea, på deras landställe :)
Vi åkte ner i fredags, resan tog 6 timmar ungefär, det var Chess första riktiga långtur. Hon var jätteduktig! Hon har ju lärt sig att säga till vid dörren när hon vill gå ut *så stolt*, det funkar även i bilen :) När husse inte fattar när man skrapar på bildörren, då får man skälla till en gång ;)

Väl framme så har det blivit mycket bus med deras finska lapphund Svea, och för mattar och hussar har det blivit god mat, dryck och sällskapsspel. Vi hade även en skräckfilmskväll.
Vi lyckades hitta en liten filmbutik i Osby så var inriktad på skräckfilm, vilket flyt har vi inte? Deras hemsida har nordens största skräckfilmsutbud :)

Sen tittade vi såklart på det kungliga bröllopet, när jag lyssnade på talen från bröllopet på radion på vägen hem, så blev jag faktiskt lite tårögd :)

Lite bilder och ett par filmer:

Vi gick genom en kohage, nyfikna som de är så börjar de promenera med oss :) Jag älskar kor och tyckte det var mysigt, men husse var lite rädd för att bli nertrampad :P

Chess och Svea busade en hel del, här är en liten del :)


Det är jättesvårt att fota en svart hund och en kameraskygg hund samtidigt :P

Jag gjorde en smörgåstårta efter påtryckningar.

Alla är redo att hugga in :)

Smörgåstårta och bröllop :)

Hihi

Och här är Chess med de nya mattunnorna jag har köpt på citygross, de är kanon!

Kommentarer
Postat av: Iva

Oj, vad hon har växt! Stora damen :-) Vilken fiiiiin kompis hon har, Svea.

Ha en underbar sommar!

2010-07-04 @ 13:47:35
URL: http://www.diinies.doggyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0