Body language taboo

Alexandra är bäst!

Jag har letat efter spelet "Body language taboo" ända sedan förra våren då jag spelade det på en fest. Hur roligt som helst! Men det finns inte att köpa i sverige längre, och kunde inte hitta någon som sålde ett begagnat. Mamma försökte också hitta det men utan framgång.
Jag hade gett upp, men i fredags så fick jag ett paket av Alexandra som hon hade vunnit i en budgivning på tradera. Hon hade sagt att hon hittat en present till mig som hon trodde att jag skulle gilla, nyfiken som jag är så försökte jag komma på vad det var. Jag trodde att det var en elektrisk kloslip :P Så fel jag hade! :P

Blev jätteglad och helt överraskad när jag upptäckte att det var spelet!! Så glad att Alex fick en kram för andra gången under de 4 åren som vi känt varandra :P *wiiieee*

Så nu måste jag arrangera en spelkväll :P

Spelet är som charader, men du får inte göra rörelserna själv, utan då måste använda någon ur motståndarlaget som marionettdocka :P

Vad skulle jag göra utan Alex? Vilket minne!

Kommentarer
Postat av: Maria&Cash

Hallå där kurskamraten!

Vilken fin blogg du har, vi syns nästa måndag! :)

2010-06-07 @ 22:32:12
URL: http://marycash.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0