Snart 4 veckor :)

Gud vad hon växer! Och Camilla berättar att lilla Chess är den mest aktiva av valparna, hon bryter sig ut ur valplådan stup i kvarten, och när de fick leksaker för första gången så försökte hon bära iväg med leksaken i munnen :) Den var lite för stor dock ;)
Igår var jag på Bromma zoo och handlade lite saker till henne :) Eller ja, rätt mycket saker :P




Inköpen:



En gris som nöffar
En pipis hantel
En boll med snöre
En tuggtrasa
En targetstick med inbyggd klicker
En godis hållare att sätta i bältet
En valp kong och en vuxen kong
Ett läderkoppel
En grön sele med matchande koppel
Ett valphalsband i camo med matchande koppel :)
En visselpipa

Mer grejer lär det bli senare, men det här känns som ett bra startkitt, matskålar, klotång, bäddar, transportbur och furminator finns redan hemma :)

Sen har jag betalat in så nu är jag medlem i Sveriges hundungdom, Sundbybergs BK och Kelpieklubben! :D

Kommentarer
Postat av: Camilla Ersson

Hehe, hon kommer bli en bortskämd dam lilla Chess! ;)

2010-02-28 @ 17:06:30
URL: http://gronelid.blogg.se/
Postat av: tt

så söt! Ser ut som min gjorde när min va bebis :)

2010-02-28 @ 17:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0