Önskelista

När det börjar närma sig födelsedag eller julafton så får jag alltid total torka på önskningar :P
Så nu ska jag skriva ner dem allt eftersom jag kommer på dem :P

Ny mobil (med kamera, nätuppkoppling, inga touch-knappar)
En liten nätt kamera (så jag slipper släpa med mig systemkameran jämt)
Boxar med serier (Underbart att ha serie marathon :D)
SPA- behandlingar funkar alltid
Smink (roliga ögonskuggor, rouge sådana grejer)
Allt djurrelaterat :P
En ny cykel (De blir ju stulna för mig hela tiden)
Maffiga cykellås
Böcker (Alltid kul, gärna romaner som utspelar sig förr i tiden)
Fallskärmshoppning (Alltid velat testa men kommer inte köpa det själv *feg*)
Presentkort (kan man köpa det man vill)
Smycken (Har på tok för lite accesoarer)
Väskor (Jag har aldrig köpt en handväska, bara ryggsäckar :P Men nån fin handväska kan ju vara bra att ha)

Jag gillar praktiska grejer, vill inte ha prydnader och onödiga saker som bara hamnar i en låda.

Tycker det är kul att ge presenter, men är mer för födelsedagar, då handlar det om bara en person och man kan lägga ner mer effort. Julafton är så dumt för det ska köpas till för många människor.
Jag tycker att presenter som man får spontant är de allra bästa! När någon har köpt nått som de sett i en affär och tänkt att "Gud, det här är perfekt för henne". Behöver inte vara något märkvärdigt, något symboliskt, internt som visar att man känner människan på riktigt.
Det värsta som finns är frågan "vad önskar du dig?", känner man någon tillräckligt bra så kan man väl komma på iaf tre saker som denne skulle tycka om att få.

Nä nu börjar "It's me or the Dog" på trean, så måste sätta mig i soffan med min mysfilt och katterna nu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0