valp=bebis

Är precis som att ha barn när man har valp, man har en bondingperiod och efter ett tag förstår man precis vad hon vill. Hon vill tex verkligen upp i soffan när hon är trött, för det är där hon vill sova. Man förstår när hon är hungrig eller behöver gå på toa. Man kommer snabbt in i rutinerna iaf.
Jag sov på soffan i natt, och hon sov hela natten :)
Nu ligger hon utslagen på soffan efter massa bus ute och lite mat. Så snart ska vi ut igen :)
Hon är väldigt förtjust i fotbollsplanen för där finns det snö, hon blir tuffare och tuffare. Hon kan springa iväg före mig dit hon vill. Men hon är jätteduktig på att komma när jag ropar :) Hon började jaga ett barn på cykel (Hon gillar bilar och cyklar) Men hon slutade så fort jag ropade :)
Kommer gå finemang det här :) Skönt att vara ledig!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh vad roligt att läsa om lilla (stora) Chess! :-D :-D :-D

2010-04-05 @ 01:39:36
Postat av: Maackyy

älskar valpar :D

2010-04-05 @ 02:04:43
URL: http://kandykupps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0