Anastasia!

En av mina favoritfilmer som liten! Älskar sångerna i den, både på svenska och engelska :) Tyvärr så går de knappt att få tag på :( Får rysningar av de här två sångerna iaf, mina absoluta favoriter :) Kommer ihåg att jag dansade vals för mig själv nere i källaren till den första :P
La ner mycket tid på att lära mig sångerna i den här filmen och disney sånger utantill, men det var innan internet. Så jag satt och spolade VHS bandet fram och tillbaka och lyssnade och skrev ner texten :P Hade en tjock bok med texter :P De sitter i huvudet fortfarande :D





Kommentarer
Postat av: Karin

hahaha!

satt o skrev ner låtarna från disney filmerna också...tror till och med jag har kvar dem någonstans :D

2010-04-18 @ 13:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0