Valpkurs teori :)

Kom hem från valpkurs teorin för en och en halv timme sen. Var trevligt och intressant :) Innan det började så var jag inne i djurbutiken och väntade, det gick ju som det gick :P Blev julafton för Chess hemma :P
Köpte lite roliga leksaker till henne, en plysch gris, en plysch pyramid, tre tennisbollar, en gummi frisbee och en stor kamptrasa att ha när hon har dragkamp med Daisy. Och ett fryst märgben, mumma :)
Sen köpte jag en grej för att få bort djurhår på grejer, ser ut som en svamp typ. Ett hundschampo till Chess, för svarta hundar och två stora plast mat/vatten skålar.


Kommentarer
Postat av: Anders

Hiihihihi

Vad gör man inte för sina barn. Själv har jag precis fått hem Avelsboken av Lennart Swensson, Om strukturer och möjligheter i hundavel. Skall bli kul att läsa.

2010-05-27 @ 23:55:46
URL: http://operationsbloggen.blogspot.com/
Postat av: TT

sån gris har både min och emilie's vovve =)

2010-05-28 @ 18:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0