Syskon träff

Ja nu har jag nyss kommit hem från träffen med Chess brorsa Ben och hans matte Ingela. Vi gick i rålambshovparken i 2 ½ timme. Chess är den dominanta av dem två, hon jagade bort Ben från allt som hon ville ha för sig själv, pinnar, matte, godis, vatten, en ballong, allt :P Svårt att avgöra vem av dem som är störst också. Bens öron sitter lite annorlunda och har en lite annan form, då såg man skillnad på dem :) Sen var det lustigt, Ingela berättade att Ben också har varit magsjuk, under precis samma period. Går tydligen något nu. Nu är Chess iaf helt slut efter mycket bus :)

Misslyckades med alla mina inseplningar :P Trodde jag hade filmat och när jag tryckte för att spara DÅ började den spela in :P Så blidde bara en liten film :P Inget med bus tyvärr.




Kommentarer
Postat av: Camilla Ersson

Hihi! Jag sitter här med ett fånigt leende i ansiktet! :D Så roligt att se de små rackarna som blitt så stora!

2010-06-01 @ 11:25:31
URL: http://www.gronelid.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0