Nätshopping!

Nu har jag precis fått hem min nya mobil, inte ens hunnit öppna paketet än :) Blev en sony eriksson c901 :)
Sen har jag beställt kläder av märket bobergs också, att ha till hundträningen :) Hoppas de passar, samma storlekar på byxorna som de har på jobbet, så håller tummarna. Annars får man väl byta, är första gången jag handlar byxor på nätet :)







Sen sålde jag mina kompostgaller idag, så nu har jag lite mer plats. Även lagt ut hundburen jag köpte och min ferret nation bur :) Hundburen känns lite stor, och står bara i garderoben och tar plats nu. Inget jag kommer använda hemma. Och känns som jag kan hitta ett bättre alternativ på utställningar och tävlingar. Och i bilen har hon säkerhetsbälte just nu. När jag väl köper en kombi så tänkte jag fixa en anpassad hundbur :)

Kommentarer
Postat av: Anders

Det brukar inte vara några problem att byta med dem om de inte passar.

2010-05-29 @ 10:03:56
URL: http://operationsbloggen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0