Plus och minus

Jaha, imorse åkte Martin :( Känns konstigt att inte bara kunna ringa eller sms:a honom. Är för dyrt. Får höras på facebook bara :( Men han kommer hem om fem veckor och hälsar på, tur det iaf :) Men jag saknar honom redan!

Tur att jag har Alexandra att hänga med iaf, och alla andra vänner också såklart :) Sen kommer lilla Chess hem på lördag!
Har varit med Alexandra till bromma zoo nu på kvällen och handlat det sista. Köpte en stor dogmanbur med passande dyna, massa kompostgaller, foder, träningsgodis och tuggpinnar :)
Och en ny lila bläckis till Atlas eftersom jag slängde den gamla :P
Katterna har tagit över buren och turas om att ligga i den och slappa, alltid kul med nya saker ;)

Jag köpte en burk med godis att ha till när jag tränar med valpen, var rätt dyrt men verkar bra, pyttesmå bitar. Jag testade det på katterna för att se om det gick att äta, jag har aldrig sett Atlas så galen i ett godis! Han brukar inte vilja ta direkt ur handen, han vill att man lägger det på golvet. Men med det här godiset så höll han på att tugga fingrarna av mig :P När jag sa att det räckte så försökte han öppna burken och när inte det gick så tassade han på skyddspappret som satt under locket och sedan slickade han ren tassen, bara för essensen :P

Nu när alla hundsaker finns här hemme så känns det lite tomt, längtar till lördag så jag får fylla tomrummet :)

Men ni får vänta lite innan ni kan komma och hälsa på, hon måste vänja sig vid sitt nya hem och matte först :) Sen får man ta nån ny människa åt gången :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Känns som om att jag kommer bli först att träffa henne :)

MOAHAHA!!!

2010-03-30 @ 22:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0