weet vax, big no no :P

Vaxade armarna i förrgår. Big misstake. Tydligen tål jag inte deras vax så bra och fick exem på armarna. Precis som när man bränt sig ordentligt utomlands, så kändes det :P

De hade inte tid att göra det på salongen, men i fortsättningen så kommer jag hålla mig till dem ;)

Har precis käkat tacos med älskling.. mätt.
Blev jättelycklig när jag kom ihåg att jag köpt chokladpudding! Marvelous! Lite choklad pudding går alltid ner ;)

Imorgon kommer Alexandra och vi ska tjejdag :) Vi ska till centralbadet och relaxa, sen på kvällen ska vi ut på Garbo ;) Martin ska ut med sina kompisar och lär komma hem ännu fullare och ännu senare än jag och Alex. Sisten hem får sova på soffan :P Och på söndag lär vi ligga bakfulla allihopa, lär inte bli så mycket städa i helgen :P

För övrigt så får jag min första leverans med mat på söndag kväll också, spännande!

Nu ska jag kolla klart på min film.. Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0