Grattis Emmy och Robban! :)

Men nu får fan folk sluta bli på smällen :P Blir stressad :P Och avundsjuk :P
Men får nöja mig med en hundvalp så länge. :)

För övrigt så har jag läst sista boken i sagan om klanen otori nu, men var ett tag sen jag läste de andra. Och sista boken är även den första, den berättar om händelser innan den första boken :P Så nu måste jag ju läsa om de andra böckerna, hehe.

Sen funderar jag på att läsa om Harry Potter böckerna, eller kanske Sagan om ringen, det var längesen jag läste dem :) Och så måste jag läsa uppföljaren till svärdet och spiran, tjock härlig bok :)
Hojta annars om ni har några tips ;) Gillar historiska romaner och fantasy (i lagom mängd)

Otori skulle för övrigt bli en underbar kinesisk film! :) Det roliga är att fast jag vet att alla är asiater, så tänker jag på vissa karaktärer som blonda :P

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag blir också stressad och avundsjuk på alla som skaffar barn! Men snart så.. :)

2010-01-27 @ 09:07:53
URL: http://kantarellolin.blogg.se/
Postat av: Anders

Glöm inte Liftarens guide till galaxen. Du kan få låna den av mig, i både ljud och papper.

2010-02-16 @ 11:30:33
URL: http://nordengrahn.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0