Japanskt SPA

http://www.yasuragi.se/

Dit skulle ju inte vara helt fel att åka. Får försöka pricka in en vecka i sommar när Martin är hemma och sticka iväg över en natt :) Boka in lite schyssta behandlingar och kanske en lektion i hur man slåss med en stav :)

För örvigt är jag nyss hemkommen från jobbet, skönt! Har varit fullt ös hela dagen. Varit på bra humör, hjälpt en massa kunder (inte varit en enda grinig kund idag) och gjort två kort :)
Men nu är jag helt slut! Känner mig inte så sugen på att ställa mig och laga mat. Ska kanske sikta på att gå upp tidigt imorgon och laga maten då. Ja det ska jag göra *skönt*
Då var det problemet över, då kan jag slänga mig i soffan med en skål godis och titta på Robinson Crusoe.
Eller så tar jag ett långbad och fortsätter läsa andra boken i Otoriserien eller tredje boken eftersom jag läste "Och himmlens vida väv" precis innan (Den sista boken är också den första) och blev sugen på att läsa om hela serien :P
Riktigt bra böcker! Hoppas det blir en film alá crouching tiger ;)

Martin är borta hela den här veckan också :( Ingen att krama på, eller ja, jag har ju tre katter att gosa med :P Smulan är fortfarande kvar, inte för att jag klagar... Elin kommer aldrig mer att få återse sin kisse *muahahaha*
Hon är en riktig attention whore... Smulan alltså :P

Fick testa Elins iphone, jag måste skaffa mig en riktig mobil. Så jag kan ta bra foton och gå in på nätet. Kommer ju ha en vovvsing att fota och filma :D
Om ni har bra tips på en bra Sony Eriksson, med bra kamera och inga touch knappar. Säg till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0