Helgen

För det första, nu spricker huden på armarna och jag börjar flaga för det är så torrt :( Dumma, dumma vax!
För det andra, gå inte och köp en ögonbrynstrimmer och testa den för första gången på fyllan :P Saknar hälften av mina ögonbryn :P

Alex och jag möttes vid 13 tiden och började med att shoppa lite, blev ännu mer smink :P Sen gick vi till centralbadet och relaxade lite. En rolig grej som hände var att bubbelpoolen typ exploderade :P Det hoppade i 20 pers fast det bara fick sitta 12 pers i poolen samtidigt. Först trodde vi att de satt och ledde strålarna mot varandra för det började stänka en massa över vatten ytan, sen helt plötsligt så hoppade alla ur poolen och allt vatten for upp i taket :P Var precis som en geiser!

Sen åkte vi hem till mig och gjorde oss i ordning och lyssnade på våra nya favoriter, The baseballs!



Kvällen spenderades sedan på Garbo, hade riktigt kul :) Sen när vi kom hem lagade vi till en hel fläskfile som vi käkade med hot bea sås! Mumma! Och sen somnade vi som små griskultingar i sängen till ett program som handlade om onanimarathon ;) Martin kom hem nån gång på morgonen och fick sova på soffan ;)
På söndan var vi bakis alla tre och käkade pizza;)

Och medan vi pratar mat, jag fick min första leverans från matlycka.se igår, det verkar lovande! En hel påse med grönsaker, allt ris och dyl färdig portionerat och schyssta köttprodukter! Lagade torsk med tomat, timjan, paprika och purjolök som serverades med potatis och rivna morötter. Räckte till middag och två lunchlådor. Men idag så ska jag käka kycklingspett med jordnötsås till middag ;) Och imorrn ska jag laga kycklinggryta.

Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0