Helgen hos Alex :)

Jag och katterna tog vårt pick och pack och flyttade hem till Alexandra fredag till lördag :) Bra för katterna med lite miljöombyte och Frida hade aldrig varit hos Alex innan :) Blev förvånad när jag öppnade buren och Frida gick rakt ut i huset och började upptäcka allt, hon är ju van vid den gigantiska hunden så när Daisy kom för nära så glodde hon bara argt på henne och fortsatte gå. Katterna bröt sig in i Alex sovrum och sov där på natten, trängde sig ner i soffan och Frida gick helt fräckt och la sig i Daisys gigantiska biabädd, där alla hennes leksaker låg dessutom! :P De är inte blyga iaf :P

På fredan kollade vi lite film, käkade tacos och tog det lugnt. Jag köpte som vanligt tigerräker i chilisås på Ica viksjö, så gott! På lördagen åkte vi runt till lite bekanta och sedan till Bromma zoo. Vi gick in på Stadium där jag klagade på att mina skor hade börjat äta skosnören vilket resulterade i att jag gick ut ur butiken med famnen full av skosnören :D

På kvällen kom Martin förbi, vi kollade på bröllopsfotografen, helt okej faktiskt! Halv ett sitter hela familjen i bilen på väg hem. Idag blir det bara att ta det lugnt, tagit ett långt bad *härligt* Men snart kickar väl söndagsångesten in *suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0