Balkonglounge och vårstädning.

Än är inte hoppet ute om en balkonglounge, var på IKEA och såg en rottingmöbel där man kan kombinera själv. Den var visserligen brun och inte svart men schysst ändå. Och den skulle få plats på balkongen! :D

Det är den som heter Arholma.
http://www.ikea.com/se/sv/catalog/categories/departments/outdoor/17886?sorting=relevance

Sen har jag och mamma vårstädat, jätteskönt, verkligen dammtorkat överallt och satt upp nya gardiner. Köpte även lyktor att ha mina vaniljdoftljus i :) De finns som blockljus nu *wiee*

Sen har jag en ny grej att spara ihop till, tvättmaskin och torktumlare. Martin har äntligen gått med på att låta mig köpa nya, tycker inte om maskinen vi har nu, dels är den för liten själva cylindern och så är den kass som torktummlare. Allt blir skrynkligt. Så nu ska jag köpa separat tvättmaskin och torktumlare och ställa dem på varandra, så kan jag tvätta mer effektivt.

Så priolistan ser ut så här:

Mobil
Kamera
Rottingmöbler
Tvättmaskin och torktumlare
Bil
Plastikoperation ;)


Bara börja spara :)


För örvigt så är mamma här på besök, jag har semester och Martin är borta. Så är så tråkigt att bara sitta hemma, så har folk här hela tiden :P Jag, mamma och Alexandra hade fredagsmys igår, väldigt trevligt :)
Nu ska vi läsa :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad e det för plastikoperation du vill göra?

2010-04-21 @ 12:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0