Klappa katt

Snart kommer P och T från jobbet och ska hälsa på mina katter :) De ska snart flytta ihop och då tänker de skaffa en egen bebis :) En norsk skogis. Tycker det är jättekul med djur och ger gärna råd till nyblivna djurägare :)

Igår var jag i Kista centrum med Elin, skulle bara följa med henne, hon skulle kolla efter lite grejer. Men jag snubblade rakt in i alla reor och hittade en massa grejer :P Köpte en vårkappa och en lila/svart kjol från monky, en jätte härlig långkofta och en vit skjorta från kappahl, en hårinpackning, kammar, en borste, dust-it och en yoga dvd :D Kul att shoppa!
Sen efteråt satt vi hemma hos mig drack te och snackade lite, synd att hon inte kunde stanna längre. Martin var ute med sina kompisar, så efter att Elin åkt så kollade jag på Paradise hotell och städade i reklamen, sen gick jag och la mig :)
Vet inte vad paradise hotell går ut på, men jag älskar bråkiga dokusåpor :P

Efter att P och T har åkt tänkte jag ta ner granen i källaren och sortera i lilla hallgarderoben :) Och fortsätta tvätta :)

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0