Folk tar på mig och kallar mig Fröken!

Idag på jobbet har jag blivit kallad Fröken tre gånger av olika kunder, haha :P Är iofs bättre än "ÖÖh du *vissling*", men låter så ovant :P
Sen vet jag inte vad det är med folk, men alla som känner att de har fått hjälp av mig de senaste dagarna tar mig på armen, don't like it :P Nu alldeles nyss var det en som frågade efter vägen till city gross, och jag pekade och hon sa tack för hjälpen och tog mig på armen :P

Pratade för övrigt med en kund idag som heter Gerd som är bekant med kenneln jag ska hälsa på på söndag, de hade kännt varandra länge. Hon hade hjälpt till med att föra in kelpies i sverige, och de brukade valla ihop :) Kul, kul, världen är liten!

Elin ska följa med på söndag också, hon är intresserad av rasen Russkiy Toy, och evallens har både dem och kelpie :)
Elin och Ove har precis köpt en ny bostad :) Två plan, 112 kvm, nice! Och Elin får en stor terass till sina blommor, vet var jag ska hänga i sommar iaf ;)
Och nu när bostad är fixad så kan de ju börja fundera lite mer allvarligt på att skaffa hund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0