Flatulera mera!

Precis tagit ner granen i källaren, samt alla julgrejer (ser toktomt ut utan julgranen). Nu ska jag städa lägenheten :)
Lika bra att hålla sig sysselsatt efter jobbet, annars somnar jag väl. Satt kvar 1½ timme på jobbet efter att jag hade slutat. Martin är ju inte hemma, han kommer hem seeent. Igår kom han inte hem alls :( Så hade inge bråttom.

Skönt att ha det städat när han kommer hem, är båda på bra humör och man kan slappa med gott samvete. Deadline är till kl 22.00... Då börjar paradise hotell :D Fattar fortfarande inte vad det går ut på, folk blir utröstade men det kommer ju nya människor hela tiden! Hur vinner man? Vad vinner man?

Hmm undrar om jag ska slänga ut palmen som står och ser ledsen ut i hörnet också :P Blommor och jag går inte ihop. Ja förutom en blomma då. När jag flyttade in var den en mini blomma och lite vissen. Nu är den stooor och har massa barnbarnsstjälkar :P Någon typ av suckulent är det.

Har lärt mig ett nytt ord också. Flatulera Den ni :P

Flatulera mera! Peace out!

Kommentarer
Postat av: Pauli

Moahahahaha, jag vet vad det betyder!

2010-01-12 @ 22:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0