Brasiliansk vax och ny bh-storlek :)

Nu har jag varit och brasse vaxat mig, var nog värsta gången hittills :P Var alldeles skakis i benen efteråt, haha.
Köpte även en stor burk aloe vera så att jag har till ansiktet :) Mitt aloe vera experiment har fungerat! Är jätte fräsch i ansiktet, inga finnar :)

Gick sedan raka vägen till makeup store för att följa Thereses tips om deras foundation, köpte även concealer och ett transparent puder. Så nu får vi se om man får till grunden lite bättre :) Köpte även en pensel till foundationen och en ny puderborste och en för rouge :) Är skeptisk till att lägga foundation med pensel, men man får väl in snitsen för eller senare. Fick för övrigt foundation i nyansen Milk.... så blek är jag :P

Sen var jag förbui apoteket och köpte lite förkylnings bra och ha mediciner och en brun utan sol. Som jag kom på att jag inte kan använda om jag ska använda foundation som heter milk :P

Sen gick jag förbi en BH butik som heter Samira och ligger på götgatan, gick in och bad om hjälp. Ja du är ju ingen 75C var det första hon sa, kom så går vi in i provrummet på en gång, ta av dig på överkroppen :P
Sen efter att hon konstaterat att jag är lång men har kort överkropp, att jag behöver en smalare storlek i midjan, att mina bröst är stora men fasta och inte hänger, att mitt högra bröst är större än det vänstra och efter att ha testat ett antal olika BH:ar så kom hon fram till att jag har storlek 70F!!
Det är en storlek mindre i midjan och tre kupstorlekar större än innan :P ops, har tänkt helt fel innan. Har kört på samma bh storlek sen högstadiet liksom :P H&M:s skit bh:ar uteslutande :P
Köpte en svart slät att ha på jobbet och en lila med spets att ha till vardag och fest :) De sitter sjukt mycket bättre, men är lite ovant att ha "tant BH", hehe :)

Sen köpte jag två par skosnören också eftersom Frida har en tendens att tugga på snören :P

Nu är jag hemma och hade tänkt att städa, jag tänkte sortera igenom köket ocrdentligt, ta undan saker man inte använder, frosta av frysen, rensa skafferiet osv. Men vette fan om jag orkar :P

Alexandra ringde och ville hänga, så när hon kommer efter jobbet så ska vi käka pizza :)

Men nu ska jag testa mina nya bh:ar igen och testa att lägga foundation och lyssna på tjejmusik, hehe. Martin åkte imorse och kommer kanske hem på onsdag kväll, så jag kan relaxa i lugn och ro och bara tjejmysa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0