Aloe vera & restylane

Har ett litet experiment. Tvättar ansiktet med aloe vera tvål och smörjer in ansiktet med 99% aloe vera. Får inte använda smink eller någon annan kräm. Och försöka att låta bli att pilla på plitor :P
Ska se om det är bra för huden :)

Funderar för övrigt på om man skulle kunna fixa bort påsarna under ögonen. Man kan ju använda laser och ta bort fett depåerna som finns under ögonen, eller så kan man spruta in restylane och fylla ut så att påsarna inte syns lika bra. Har även en blå ven under varje öga som gör att jag ser trött ut, undrar om man kan få bort den på nått vis?
Enda sättet nu att dölja påsarna är ju smink, och det gillar jag inte.
Är jag osminkad så får jag hela tiden höra: är du sjuk? hur mår du egentligen? ser lite sliten ut, är du trött eller?
Astråkigt, och spelar ingen roll hur länge jag går osminkad, folk vänjer sig aldrig.

Så överväger helt allvarligt att göra nått åt saken, då verkar ju en spruta som ett bra sätt att börja. Ämnet tas ju upp av kroppen efter ett tag. Så man kan ju testa hur det skulle se ut. Men lär ju aldrig våga :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0