Update :)

Tänkte sammanfatta veckan lite snabbt :)

Jag har haft medarbetar samtal på jobbet, det gick bra. Tog 3.5 timmar, hehe. Kritik var: prata mindre och var mindre noggrann.

I torsdags så åkte jag med Elin hem, vi gick och tränade och sen åkte vi hem till henne och Ove och käkade tacos. Medan vi käkade så såg jag en siluett i ett grannfönster och trödde det var en skyltdocka eller något först, för han rörde inte på sig. Men det var en person som stod och tittade ut genom fönstret, gick inte att se vad han tittade på men han stod helt stilla i 40 minuter, sen gick han därifrån men kom tillbaka korta stunder sen :P
Efter maten hjälpte jag Elin att städa i sina städskåp, de ska ha visning idag och de ville att det skulle se fint ut i skåpen :) Sen vid elva tiden skjutsade hon hem mig.

I fredags kom Martin äntligen hem, han har varit på jobbet hela veckan *boring* Men är väl lika bra att jag vänjer mig. Han åker ju om 7 veckor. :(

Igår (Lördag) så städade jag på dagen, och vid 4 tiden kom Alex förbi. Vi åkte och pantade och handlade, sen lagade vi mat och gjorde iordning tilltugg för kvällen. Det blev fläskfilé med ungstekta rotfrukter och chillibea.
Sen vid 18 tiden kom Therese och Elin också.
Vi spelade buzz, alias och geni. Sen efter spelen så satt vi och pratade. och självklart kom vi in på ämnet "sex". Stackars Therese tyckte nog det var lite obekvämt :P

Nu är det iaf söndag, och snart kommer Elin hit med sin katt, som inte får vara hemma under visningen. Hon kommer nog sitta och spela the sims, och jag kolla på tv :P Jag har visat henne sims, och nu har hon spelet själv. Hon som alla andra är beroende nu :P Jag är hennes mentor ;) haha
Ska bli intressant att se hur Frida reagerar på en annan katt, hon kommer antagligen att fräsa en massa :P Atlas kommer tro att han fått en ny kompis :P

Sen kommer en ny leverans med mat idag, jag tycker det har funkat hur bra som helt! Alexandra med, hon har gått ner två kilo! :D

Och vad jag längtar till jag får hem lilla Chess! Kliar i fingrarna efter att gå och köpa valpgrejer :P Ska göra det nästa lön :D
Ska kanske gå och färga håret också, är trött på att vara blond :)

Nä nu ska jag käka frukost! Salta kex och min hemmagjorda dipp (philadelphia ost, rödlök och ishavsrom) Den sistnämnda ingridiensen berättade jag inte för Therese om, eftersom hon inte äter nått från havet av princip :P Men hon smaskade i sig ändå, muahahah :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0